F.A.Q.

РЕЄСТРАЦІЯ

Ключ Вам може надати менеджер комерційного департаменту, з яким Ви співпрацюєте (укладення договору, зміна артикулів і прайсових цін).

Ключ дійсний протягом однієї години, щоб отримати новий ключ необхідно знову попросити його у менеджера комерційного відділу

Контакти є у Вас. Менеджер комерційного відділу - це та особа від компанії Фоззі, з якою Ви ведете переговори, укладаєте договори про співпрацю, складаєте специфікацію, прайс і тому подібне.

На виконання реєстрації необхідно до десяти робочих днів. По закінченню цього часу, на зазначену при реєстрації пошту прийде повідомлення з логіном і посиланням для установки пароля. Якщо пройшло більше десяти днів і повідомлення немає. Перевірте, будь ласка, чи в тій поштовій скриньці, Ви очікуєте повідомлення що і вказали при реєстрації. Перевірте папки спаму та інші правила на вхідну пошту.

Посилання спрацьовує лише один раз. Переконайтеся, що Ваш інтернет браузер підтримує роботу порталу. Спробуйте створити нове посилання, за допомогою функції "Забув пароль".

Детальніше про цей термін йдеться в розділі інструкції "Процес реєстрації на порталі". Інструкція знаходиться за посиланням "Інструкція користувача"

Переконайтеся, що Ви заповнили всі поля, включаючи капчу (галочка "Я не робот"). Переконайтеся, що Ваш інтернет браузер підтримує роботу порталу. Спробуйте закрити сайт порталу, закрити інтрнет браузер і заново відкрити інтрнет браузер та сайт порталу і спробуйте заново заповнити данні. Процес реєстрації детально описаний в розділі інструкції "Процес реєстрації на порталі". Інструкція знаходиться за посиланням "Допомога"

Переконайтеся, що Ваш пароль відповідає всім стандартам зазначеним на екрані. Переконайтеся, що Ваш інтернет браузер підтримує роботу порталу. Спробуйте на іншому компьютері

Для цього Вам необхідно подати заявку на реєстрацію. Вашу заявку розглянуть і приймуть по ній рішення. У позитивному випадку Вам на пошту буде висланий логін з посиланням для установки пароля. У разі ж відмови в наданні Вам доступу Вам буде вислано про це повідомлення.

Подайте заявку на реєстрацію по іншому ОКПО. Після її узгодження Вам доступ буде додано.

ІНШЕ

Скористайтесь будь ласка, функцією "Забув пароль"

Перевірте, будь ласка, чи в тій поштовій скриньці, Ви очікуєте повідомлення що і вказали при реєстрації. Перевірте папки спаму та інші правила на вхідну пошту

В особистому кабінеті Ви можете внести додатковиу адресу електронної пошти.

Переконайтеся, що Ви вносите такий же логін і пароль як і при вході на сам портал постачальників.

На даному етапі портал постачальників не надає такої інформації.

Уточніть, будь ласка, це у співробітників відділу поставок логістики.

Якщо дані відповідають дійсності - то підтвердіть дані, якщо не відповідають дійсності - то створіть заявку на зміну даних. Як підтвердити дані, детально описано в наступних розділах інструкції "6.2.1. Підтвердження Специфікації" та "6.3.1. Підтвердження графіку". Інструкція знаходиться за посиланням "Допомога"

В рамках договірних умов доступні дані про прогнозований обсяг замовлень / продажу. Як це зробити детально описано в розділі інструкції "6.4. Прогнози продажу і поставки". Інструкція знаходиться за посиланням "Допомога"

Проблеми з авторизацією

Переконайтеся, що Ви вводите правильний логін і пароль. Переконайтеся, що Ваш інтернет браузер підтримує роботу порталу.

Дотримуйтесь, кроків описаних в розділах інструкції "4. Відновлення пароля", "5. Відновлення логіна". Інструкція знаходиться за посиланням "Допомога"

Переконайтеся, що Ваш інтернет браузер підтримує роботу порталу постачальників. Закрийте сторінку сайту, закрийте інтернет браузер, відкрийте заново інтернет браузер і зайдіть знову на сайт і спробуйте авторизуватися. Спробуйте змінити пароль за допомогою функції "Забув пароль"

Відображення договорів

У Вас є можливість самостійно редагувати список доступних до відображення договорів. Як це робиться детально описано в інструкції по посиланню Допомога в розділі "6.1. Зміна Переліку доступних договорів"

Переконайтеся, що у Вас не закінчився термін дії облікового запису в особистому кабінеті. Якщо в кількості днів, що залишилися у Вас стоїть нуль - то створіть заявку на продовження терміну дії облікового запису. Як продовжити термін дії детально описано в інструкції по посиланню Допомога в розділі "7. Особистий кабінет" У Вас є можливість самостійно редагувати список доступних до відображення договорів. Як це робиться детально описано в інструкції по посиланню Допомога в розділі "6.1. Зміна Переліку доступних договорів"

З даною проблемою прохання звернутися до менеджера комерційного відділу, чому він Вам не затвердив доступ.

Значить ці артикули і філії ще не були внесені в нашій системі. Зверніться до менеджера комерційного відділу.

Договір міг бути розділений на декілька договорів в залежності від особливостей поставки різних товарів. Скористайтеся функцією редагування списку доступних договорів для додавання інших договорів. Як це робиться детально описано в інструкції по посиланню Допомога в розділі "6.1. Зміна Переліку доступних договорів"

Загальні положення

За допомогою Порталу Постачальників Ви можете перевірити актуальність логістичної специфікації і графіка поставок, ініціювати зміну даних (видалення та тимчасове блокування артикулів, зміна кратності замовлення, коригування графіка формування замовлень і поставок товарів), а так само переглянути Scorecard з показниками виконання замовлень і графіка. В рамках договірних умов доступні дані про прогнозований обсяг замовлень / продажу. А також подавати заявки на створення нових артикулів Фоззі.

Детально про роботу порталу постачальників описано в інструкції, яка знаходиться за посиланням "Допомога"

Chrome (версії 50 і вище), Firefox (версії 44 і вище), Opera (версії 40 і вище), MS Edge (версії 13 і вище)

Створення заявок

Для перенесення або пропуску поставок необхідно подати заявку на перенесення графіка. Як це зробити детально описано в розділі інструкції "6.3.3. Перенесення графіку". Інструкція знаходиться за посиланням "Допомога"

Як це зробити детально описано в розділі інструкції "6.3.2. Зміна графіку". Інструкція знаходиться за посиланням "Допомога"

Як це зробити детально описано в розділі інструкції "6.2. Специфікація". Інструкція знаходиться за посиланням "Допомога

Всі зміни приймаються заздалегідь, за два тижні

Це пов'язано з тим, що портал довгий час був відкритий без відгуку, тобто ніхто нічого не робив і через 30 хвилин бездіяльності портал переходить в початковий стан без збереження будь-яких заявок, які виконувалися в даній сесії. Вам необхідно знову увійти на портал і заново створювати заявку, але не залишати портал без відгуку.

Зверніться, будь ласка, до менеджера комерційного відділу

Зверніться, будь ласка, до співробітників відділу поставок логістики

НІЩО НЕ ДОПОМОГЛО

Зверніться на адресу підтримки користувачів Порталу, за електронною адресою fozzy.portal@fozzy.ua

Прайс-листи

Переконайтеся, що Портал сумісний з браузером, яким Ви користуетеся - Chrome (версії 50 і вище), Firefox (версії 44 і вище), Opera (версії 40 і вище), MS Edge (версії 13 і вище). Перевірте, чи є у Вас на Головній сторінці доступні договори. Якщо ні, сформуйте заявку "Додати/видалити існуючий договір". Після узгодження доступу комерційним відділом, договір з'явиться на головній сторінці і Ви зможете створити по ньому Прайс-лист.

За вказаним договором є ціни або заявка з цінами, які ще не застосували (заявка ще не узгоджена або ще не настала дата цін, що вказана в попередній заявці). Поки ціни не застосуються, Ви не зможете подати нові.

На сторінці Прайс-листи, Заявки на створення нового Прайс-листа. Знайдіть потрібну заявку та перегляньте по ній подробиці.

На сторінці Прайс-листи, знайдіть потрібну заявку, натисніть на її номер - в перегляді заявки натисніть Зберегти Додаткову угоду в форматі PDF. Роздрукувати прайс-лист можливо лише після його узгодження співробітником комерційного відділу. Статус заявки буде "Постачальник не надав оригінал".

Запит підтримки