F.A.Q.
Реєстрація, логін, пароль, термін дії доступу
Контакти є у Вас. Менеджер комерційного департаменту - це та особа від компанії Фоззі, з якою Ви ведете переговори, укладаєте договори про співпрацю, складаєте специфікацію, прайс тощо. Фахівець також приймає безпосередню участь в процесі підписання договору.
На виконання реєстрації необхідно до трьох робочих днів. По закінченні цього часу, на зазначену при реєстрації пошту прийде повідомлення з логіном і посиланням для установки пароля. Якщо пройшло більше десяти днів і повідомлення немає, переконайтеся що Ви перевіряєте ту ж поштову скриньку, адресу якої Ви вказали при реєстрації. Перевірте папку спаму вашого поштового клієнту. У разі відсутності листа зверніться до внутрішнього адміністратора ваших поштових систем для перевірки мережевих фільтрів на блокування листів від відправника: suppliers_mail@fozzy.ua або return_subscribe@silpo.ua.
Ключ є одноразовим та дійсним протягом 24 годин після його формування. Щоб отримати новий ключ необхідно знову звернутись до менеджера або фахівця комерційного департаменту.
Переконайтеся, що Ви заповнили всі поля, включаючи капчу (галочка "Я не робот"). Переконайтеся, що Ваш інтернет браузер підтримує роботу порталу. Спробуйте закрити сайт порталу, закрити інтрнет браузер і заново відкрити інтрнет браузер та сайт порталу і спробуйте заново заповнити данні. Процес реєстрації детально описаний в розділі інструкції "Процес реєстрації на порталі". Інструкція знаходиться за посиланням "Допомога"
Для цього Вам необхідно подати заявку на реєстрацію. Вашу заявку розглянуть і приймуть по ній рішення. У випадку позитивного рішення, Вам на пошту буде надіслано логін та посилання для установки пароля. У разі ж відмови в наданні Вам доступу, Вам буде вислано про це повідомлення.
Переконайтеся, що Ваш пароль відповідає всім стандартам, зазначеним на сторінці встановлення паролю. Переконайтеся, що Ваш інтернет браузер підтримує роботу порталу. Спробуйте на іншому пристрої.
Посилання спрацьовує лише один раз та має обмежений термін дії. Переконайтеся, що Ваш інтернет браузер підтримує роботу порталу. Спробуйте створити нове посилання, за допомогою функції "Забув пароль".
Переконайтеся, що Ви перевіряєте ту ж поштову скриньку, адресу якої Ви вказали при реєстрації. Перевірте папку спаму вашого поштового клієнту. У разі відсутності листа зверніться до внутрішнього адміністратора ваших поштових систем для перевірки мережевих фільтрів на блокування листів від відправника: suppliers_mail@fozzy.ua або return_subscribe@silpo.ua.
Дотримуйтесь, кроків описаних в розділі інструкції "1.5. Відновлення логіна". Інструкція знаходиться за посиланням "Допомога"
Переконайтеся, що Ви вводите правильний логін і пароль. Переконайтеся, що Ваш інтернет браузер підтримує роботу порталу. Скористайтеся будь ласка, функцією «Забув пароль». Як це зробити детально описано в розділі «1.4. Відновлення пароля» Інструкції користувача, що знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.
Можливість зміни адреси електроннної пошти заблоковано. Якщо у Вас немає доступу до пошти, на яку зареєстровано обліковий запис, Ви можете пройти процес реєстрації на порталі повторно.
Подайте заявку на реєстрацію по іншому ЄДРПОУ Після її узгодження, для вашого облікового запису буде додано доступ до цього ЄДРПОУ.
Для подовження терміну доступу до Порталу (доступ до ЄДРПОУ) автризуйтесь у вашому обліковому записі, перейдіть в Особистий кабінет та натисніть кнопку "Подовжити доступ до ЄДРПОУ". Ключ для подовження доступу Вам може надати менеджер або фахівець комерційного департаменту.
Переконайтеся, що Ваш інтернет браузер підтримує роботу порталу. Спробуйте перезапустити інтернет браузер і повторити спробу ще раз продовжити термін дії доступу до Порталу. Також, можливо, ви встановили новий пароль замість подовження доступу до ЄДРПОУ.
У Вас закінчився термін дії доступу до Порталу постачальників (доступ до ЄДРПОУ). Подовжіть його в Особистому кабінеті. Як продовжити термін дії детально описано в інструкції, в розділі "1.6. Особистий кабінет користувача". Інструкція знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help. Ключ для подовження доступу Вам може надати менеджер або фахівець комерційного департаменту.
Ключ Вам може надати менеджер або фахівець комерційного департаменту, з якими Ви співпрацюєте (укладення договору, зміна артикулів і прайсових цін).
Зайдіть на сторінку авторизації та скористайтесь функціоналом "Забув пароль". На пошту, вказану при реєстрації Вам надійде нове посилання для встановлення паролю.
Якщо Ви забули свій логін для входу на портал та не маєте доступу до пошти, яку вказували при реєстрації облікового запису, Ви маєте повторно подати заявку на реєстрацію
Ви мали отримати лист про відхилення заявки на реєстрацію, в якому зазначена причина відхилення: відхилено з питань безпеки або вказана адреса вже використовується іншим користувачем
Якщо Ви більше 10 раз ввели некоректний пароль, обліковий запис блокується на годину. Рекомендуємо скористатись функціоналом Забув пароль для встановлення нового паролю та почекати годину, відведену на розблокування облікового запису.
Якщо у вас є поточний пароль і ви можете авторизуватись на Порталі, перейдіть в особистий кабінет, натисніть кнопку Змінити пароль та внесіть відповідні зміни. Якщо поточний пароль втрачено, скористайтесь функціоналом Забув пароль на сторінці авторизації. На електронну пошту, вказану при реєстрації, надійде лист з посиланням на сторінку встановлення нового пароля.
Договір відсутній
Для отримання доступу до договору, перейдіть в розділ Договори, Додати видалити існуючий договір, поставте галочку навпроти потрібного договору та створіть заявку. Детально цей процес описано в інструкції, в розділі "6.1. Зміна Переліку доступних договорів". Якщо потрібного договору взагалі немає в переліку доступних - зверніться до менеджера комерцийного відділу (якщо договір підписано, його потрібно внести в систему).
Переконайтеся, що у Вас не закінчився термін дії облікового запису. Для цього перейдіть в особистий кабінет та перевірте кількість днів доступу до ЄДРПОУ. Якщо в кількості днів, що залишилися у Вас стоїть нуль - то створіть заявку на продовження терміну дії облікового запису (доступу до ЄДРПОУ). Як продовжити термін дії детально описано в інструкції, в розділі "1.6. Особистий кабінет користувача". Інструкція знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help. У Вас є можливість самостійно редагувати список доступних до відображення договорів. Як це робиться детально описано в інструкції, в розділі "6.1. Зміна Переліку доступних договорів"
Дочекайтеся відповіді про виконання заявки, після спробуйте перезапустити інтернет браузер і перевірити наявність доступу до договорів.
З даною проблемою прохання звернутися до менеджера комерційного відділу, відповідального за договір, із запитнням чому він Вам не затвердив доступ до договору.
Договір міг бути розділений на декілька договорів в залежності від особливостей поставки різних товарів. Скористайтеся функцією редагування списку доступних договорів для додавання інших договорів. Як це робиться детально описано в інструкції, в розділі "6.1. Зміна Переліку доступних договорів". Інструкція знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.
У Вас закінчився термін дії доступу до Порталу (доступ до ЄДРПОУ). Подовжіть його в Особистому кабінеті. Як це зробити детально описано в інструкції, в розділі "1.6. Особистий кабінет користувача". Інструкція знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help. Ключ для подовження доступу Вам може надати менеджер або фахівець комерційного департаменту.
Якщо артикул новий, або довгий час не постачався, скористайтесь функціоналом для створення нового артикулу в розділі Товари, Створити новий артикул. Детально цей процес описано в розділі "4. Модуль "Товари". Створення нового артикула" Інструкції, яка знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help. Для інших випадків використовуйте заявку на зміну прайс-листа. Перейдіть в розділ Договори, Змінити прайс-лист та слідуйте інструкції, яка викладена в розділі "9.2. Створення нового прайс - листа".
Для внесення змін в перелік філій Вам потрібно звернутись до менеджера комерційного департаменту, з яким ви співпрацюєте по договору
Створення нового артикулу
Переконайтеся, що Портал сумісний з браузером, яким Ви користуетеся - Chrome (версії 50 і вище), Firefox (версії 44 і вище), Opera (версії 40 і вище), MS Edge (версії 13 і вище). Перезапустіть інтернет браузер, авторизуйтеся на Порталі постачальників та перейдіть до етапу авторизації на ресурсі https://hub.fozzy.ua/. Коли система запитує логі/пароль для авторизації у ServiceDesk, переконайтеся, що логін вводите з доменом "OFFICEKIEV\", як вказано в інструкції. Якщо все одно у доступі відмовлено, спробуйте змінити пароль за допомогою функції «Забув пароль».
Авторизуйтесь на Порталі, перейдіть в розділ Товари, Створити новий артикул. На вкладці Задачі по заявках буде відображено перелік заявок, по яким вам потрібно внести правки. Детально процес внесення виправлень описано в розділі "4.11. Реєстр задач по заявках" Інструкції користувача, що знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.
Додавання нового товару (артикул вже створено)
Як це зробити детально описано в розділі інструкції "9.2. Створення нового прайс-листа". Інструкція знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.
Вам необхідно подати заявку на отримання доступу до договору. Як це зробити детально описано в розділі "6.1. Зміна Переліку доступних договорів" Інструкції користувача, що знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help. Якщо доступ до потрібного договору буде погоджено, перегляньте відповідь на запитання "Як додати артикул в договір".
Вам необхідно звернутися до менеджера комерційного відділу та подати заявку на створення нового артикулу для даного товару.
Якщо артикул, який Ви хочете додати в договір, довгий час не постачався в мережу, скористайтесь функціоналом для створення нового артикулу в розділі Товари, Створити новий артикул. Детально цей процес описано в розділі "4. Модуль "Товари". Створення нового артикула" Інструкції, яка знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.
Вам необхідно звернутися до менеджера комерційного департаменту, з яким Ви ведете переговори, укладаєте договори про співпрацю, складаєте специфікацію, прайс і тому подібне.
Вам необхідно звернутися до операторів каталогу Лістекс (в тексті помилки вказані контактні тел. і поштова адреса).
Видалення артикулу
Для видалення артикулу з договору вам потрібно в розділі Договори створити заявку на зміну прайс-листа. Навпроти кожного артикула, який ви плануєте видалити, натисніть на іконку корзини та подайте заявку. Детально процес видалення артикула з договору описано в розділі "9.2 Створення нового прайс-листа" Інструкції користувача, що знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.
Вам необхідно подати заявку на отримання доступу до договору. Як це зробити детально описано в розділі "6.1. Зміна Переліку доступних договорів" Інструкції користувача, що знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help. Якщо доступ до потрібного договору буде погоджено, перегляньте відповідь на запитання "Як видалити артикул з договору."
Якщо Ви не будете працювати по договору, Вам необхідно звернутися до менеджера комерційного відділу для закриття договору.
Блокування артикулу
Як це зробити детально описано в розділі інструкції "7.3. Зміна специфікації". Інструкція знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.
Вам необхідно подати заявку на отримання доступу до договору. Як це зробити детально описано в розділі "6.1. Зміна Переліку доступних договорів" Інструкції користувача, що знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help. Якщо доступ до потрібного договору буде погоджено, перегляньте відповідь на запитання "Як тимчасово заблокувати/розблокувати артикул"
Згідно умов договору постачання, про зміну специфікації необхідно попереджати завчасно. Вказану Вами дату може змінити співробітник коммерційного відділу під час узгодження.
Статус виконання Вашої заявки Ви можете слідкувати в Особистому кабінеті, кнопка Заявки.
Прайс-лист, зміна ціни, акційний прайс
На сторінці Прайс-листи, знайдіть потрібну заявку, натисніть на її номер - в перегляді заявки натисніть Зберегти Додаткову угоду в форматі PDF. Роздрукувати прайс-лист можливо лише після його узгодження співробітником комерційного відділу. Статус заявки буде "Постачальник не надав оригінал".
Вам необхідно подати заявку на отримання доступу до договору. Як це зробити детально описано в розділі "6.1. Зміна Переліку доступних договорів" Інструкції користувача, що знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help. Якщо в списку доступних договорів необхідний Вам відсутній - зверніться до менеджера комерційного відділу, з яким Ви його підписували.
Переконайтеся, що Портал сумісний з браузером, яким Ви користуетеся - Chrome (версії 50 і вище), Firefox (версії 44 і вище), Opera (версії 40 і вище), MS Edge (версії 13 і вище). Також впевніться, що у вас є доступ до договорів. Для цього перейдіть в розділ Договори, Додати видалити існуючий договір та перевірте, чи встановлено галочки навпроти потрібних вам договорів. Якщо доступ відсутній, в інструкції, в розділі "6.1. Зміна Переліку доступних договорів" описано, як його отримати. Інструкція користувача знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.
За вказаним договором є ціни або заявка з цінами, які ще не застосували (заявка ще не узгоджена або ще не настала дата початку дії цін, що вказана в попередній заявці). Поки ціни не застосуються, Ви не зможете подати нові.
В розділі Договори, Змінити прайс-лист (ціни на асортимент), в нижньому лівому куті екрану розгорніть перелік " Заявки на створення нового Прайс-листа". Знайдіть потрібну заявку та перегляньте деталі заявки.
Якщо по заявці на погодження акційних цін наступила дата старту замовлень, дана заявка автоматично застосовується та зникає з переліку задач
Графік замовлень/постачань
Як це зробити детально описано в розділі інструкції "8.3. Зміна графіку". Інструкція знаходиться за посиланням "Допомога"
Для перенесення або пропуску поставок необхідно подати заявку на перенесення графіка. Як це зробити детально описано в розділі інструкції "8.4. Перенесення графіку". Інструкція знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.
Вам необхідно подати заявку на отримання доступу до договору. Як це зробити детально описано в розділі "6.1. Зміна Переліку доступних договорів" Інструкції користувача, що знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help. Якщо доступ до потрібного договору буде погоджено, перегляньте відповідь на запитання "Як змінити графік замовлень / поставок?"
Зверніться, будь ласка, до співробітників відділу поставок логістики
Вкажіть в коментарях до філіалу коректну кількість днів від замовлення до поставки і створюйте заявку на зміну графіка.
Згідно умов договору постачання, про зміну графіку необхідно попереджати завчасно. Якщо потрібно вибрати ранішу дату, зверніться до співробітника логістики.
Статус виконання Вашої заявки Ви можете перевірити в Особистому кабінеті, кнопка Заявки.
Зміна логістичних даних товару
Вам необхідно подати заявку на отримання доступу до договору. Як це зробити детально описано в розділі "6.1. Зміна Переліку доступних договорів" Інструкції користувача, що знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.
Вам необхідно подати заявку на «Редагування логістичного варіанту». І в даній заявці Вам необхідно ввести нові логістичні дані. Детальна інструкція знаходиться в інструкції користувача, розділі 4.15. Редагування логістичного варіанту.
Вам необхідно звернутися до свого менеджера комерційного департаменту в компанії Фоззі
Для проходження звірки (підтвердження даних) перейдіть в розділ Товари, Дані про товар. Виберіть з переліку артикулів потрібний та натисніть на нього. Відобразиться інформацію про обраний артикул. Перевірте коректність інформації, якщо всі дані правильні, натисніть кнопку Підтвердити. Детально процес описано в розділі "4.16. Підтвердження даних" Інструкції користувача, що знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.
Прогнози
В рамках договірних умов доступні дані про прогнозований обсяг замовлень / продажу. Як це зробити детально описано в розділі "11.1. Прогнози продажу і замовлень" Інструкції користувача, що знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.
Замовлення
Уточніть, будь ласка, це у співробітників відділу поставок логістики.
Робота з КЕП (ЕЦП)
Для підписантів Портал створює окремий обліковий запис та тільки під цим обліковим записом буде доступний вхід в Кабінет підписанта КЕП. Переконайтеся, що перевіряєте вхід в Кабінет підписанта КЕП саме під логіном підписанта за Статутом та/або логіном підписанта за Довіреністю.
Налаштування роботи з КЕП (ЕЦП) почніть із внесення підписанта за Статутом. Детально процес подачі заявки описано в розділі 18.1. Внесення Підписанта за Статутом Інструкції, посилання на яку знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help. Також корисною буде для вас інформація, зазначена в розділі "18. Підключення до підписання документів КЕП".
Якщо Ви є підписантом за довіреністю, то документ, який Ви шукаєте, може не підпадати під тип документів, які доступні Вам для підписання. Якщо Ви шукаєте вже підписаний документ, потрібно скинути фільтрацію, яка встановлена за замовчуванням. Для цього натисніть на кнопку "Скасувати фільтрацію".
Для коригування даних підписанта за Статутом, створіть заявку на внесення підписанта за Статутом. Детально процес подачі заявки описано в розділі 18.1. Внесення Підписанта за Статутом Інструкції, посилання на яку знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.
Скоріш за все даний документ не входить до переліку документів, які може підписувати підписант за Довіреністю, тому задачу на підписання було направлено підписанту за Статутом. Ви можете перевірити, які типи документів доступні для підпису підписанту за Довіреністю декількома способами: - відкрити заявку по довіреності для перегляду - подивитись в самому бланку довіреності - підписант в Кабінеті КЕП може перейти на вкладку Підписанти та побачити там детально всю інформацію.
Впевніться, що Ви авторизовані в обліковому записі користувача, якого внесено як підписанта за Статутом/Довіреністю. Якщо обліковий запис правильний, можливо початково цей запис було зареєстровано на іншого користувача та внесено зміни в ПІБ в особистому кабінеті. В такому випадку рекомендуємо оновити дані підписанта в системі. Для цього подайте нову заявку на внесення підписанта. Детально процес створення цих заявок описано в розділах "18.1. Внесення Підписанта за Статутом" та "18.2. Внесення підписанта за Довіреністю" Інструкції, посилання на яку знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.
Інше
Для редагування інформації по артикулу (назву, ТМ, одиниці виміру, термін придатності тощо) зверніться до співробітників комерційного департаменту