F.A.Q.

Реєстрація, логін, пароль, термін дії доступу

Для цього Вам необхідно подати заявку на реєстрацію. Вашу заявку розглянуть і приймуть по ній рішення. У позитивному випадку Вам на пошту буде висланий логін з посиланням для установки пароля. У разі ж відмови в наданні Вам доступу Вам буде вислано про це повідомлення.

На виконання реєстрації необхідно до трьох робочих днів. По закінченню цього часу, на зазначену при реєстрації пошту прийде повідомлення з логіном і посиланням для установки пароля. Якщо пройшло більше десяти днів і повідомлення немає. Перевірте, будь ласка, чи в тій поштовій скриньці, Ви очікуєте повідомлення що і вказали при реєстрації. Перевірте папки спаму та інші правила на вхідну пошту.

Ключ Вам може надати менеджер комерційного департаменту, з яким Ви співпрацюєте (укладення договору, зміна артикулів і прайсових цін).

Ключ дійсний протягом однієї години, щоб отримати новий ключ необхідно знову попросити його у менеджера комерційного відділу

Переконайтеся, що Ви заповнили всі поля, включаючи капчу (галочка "Я не робот"). Переконайтеся, що Ваш інтернет браузер підтримує роботу порталу. Спробуйте закрити сайт порталу, закрити інтрнет браузер і заново відкрити інтрнет браузер та сайт порталу і спробуйте заново заповнити данні. Процес реєстрації детально описаний в розділі інструкції "Процес реєстрації на порталі". Інструкція знаходиться за посиланням "Допомога"

Контакти є у Вас. Менеджер комерційного відділу - це та особа від компанії Фоззі, з якою Ви ведете переговори, укладаєте договори про співпрацю, складаєте специфікацію, прайс і тому подібне.

Переконайтеся, що Ваш пароль відповідає всім стандартам зазначеним на екрані. Переконайтеся, що Ваш інтернет браузер підтримує роботу порталу. Спробуйте на іншому компьютері

Посилання спрацьовує лише один раз. Переконайтеся, що Ваш інтернет браузер підтримує роботу порталу. Спробуйте створити нове посилання, за допомогою функції "Забув пароль".

Перевірте, будь ласка, чи в тій поштовій скриньці, Ви очікуєте повідомлення що і вказали при реєстрації. Перевірте папки спаму та інші правила на вхідну пошту

Дотримуйтесь, кроків описаних в розділі інструкції "1.5. Відновлення логіна". Інструкція знаходиться за посиланням "Допомога"

Переконайтеся, що Ви вводите правильний логін і пароль. Переконайтеся, що Ваш інтернет браузер підтримує роботу порталу. Скористайтеся будь ласка, функцією «Забув пароль». Як це зробити детально описано в розділі «1.4. Відновлення пароля» Інструкції користувача, що знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.

В особистому кабінеті Ви можете внести додатковиу адресу електронної пошти, або пройдіть нову реєстрацію, вказавши необхідну пошту.

Подайте заявку на реєстрацію по іншому ЄДРПОУ Після її узгодження, для вашого облікового запису буде додано доступ до цього ЄДРПОУ.

Переконайтеся, що Ваш інтернет браузер підтримує роботу порталу постачальників. Закрийте сторінку сайту, закрийте інтернет браузер, відкрийте заново інтернет браузер і зайдіть знову на сайт і спробуйте авторизуватися. Спробуйте змінити пароль за допомогою функції "Забув пароль"

Як це зробити детально описано в розділі «1.6. Особистий кабінет користувача» Інструкції користувача, що знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.

Переконайтеся, що Ваш інтернет браузер підтримує роботу порталу. Спробуйте перезапустити інтернет браузер і повторити спробу ще раз продовжити термін дії доступу до Порталу.

У Вас закінчився термін дії доступу. Подовжіть його в Особистому кабінеті. Ключ для подовження Вам може надати менеджер комерції.

Скористайтеся функціоналом "Забув пароль", Вам надійде нове посилання.

Договір відсутній

Для отримання доступу до договору, встановіть v, на сторінці Договори постачання/Додати видалити існуючий договір. Детально описано в інструкції в розділі "6.1. Зміна Переліку доступних договорів" Якщо потрібного договору взагалі немає в списку доступних - зверніться до менеджеру комерцийного відділу (договір потрібно внести в систему).

Переконайтеся, що у Вас не закінчився термін дії облікового запису в особистому кабінеті. Якщо в кількості днів, що залишилися у Вас стоїть нуль - то створіть заявку на продовження терміну дії облікового запису. Як продовжити термін дії детально описано в інструкції по посиланню Допомога в розділі "1.6. Особистий кабінет користувача" У Вас є можливість самостійно редагувати список доступних до відображення договорів. Як це робиться детально описано в інструкції по посиланню Допомога в розділі "6.1. Зміна Переліку доступних договорів"

Дочекайтеся відповіді про виконання заявки, після спробуйте перезапустити інтернет браузер і перевірити наявність доступу до договорів.

З даною проблемою прохання звернутися до менеджера комерційного відділу, чому він Вам не затвердив доступ.

Договір міг бути розділений на декілька договорів в залежності від особливостей поставки різних товарів. Скористайтеся функцією редагування списку доступних договорів для додавання інших договорів. Як це робиться детально описано в інструкції по посиланню Допомога в розділі "6.1. Зміна Переліку доступних договорів"

У Вас закінчився термін дії доступу. Подовжіть його в Особистому кабінеті. Ключ для подовження Вам може надати менеджер комерції.

Значить ці артикули і філії ще не були внесені в нашій системі. Зверніться до менеджера комерційного відділу.

Створення нового артикулу

Переконайтеся, що Портал сумісний з браузером, яким Ви користуетеся - Chrome (версії 50 і вище), Firefox (версії 44 і вище), Opera (версії 40 і вище), MS Edge (версії 13 і вище). Перезапустіть інтернет браузер, авторизуйтеся на Порталі постачальників та перейдіть до етапу авторизації на ресурсі https://hub.fozzy.ua/. Коли система запитує логі/пароль для авторизації у ServiceDesk, переконайтеся, що логін вводите з доменом "OFFICEKIEV\", як вказано в інструкції. Якщо все одно у доступі відмовлено, спробуйте змінити пароль за допомогою функції «Забув пароль».

Додавання нового товару (артикул вже створено)

Як це зробити детально описано в розділі інструкції "9.2. Створення нового прайс-листа". Інструкція знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.

Вам необхідно подати заявку на отримання доступу до договору. Як це зробити детально описано в розділі "6.1. Зміна Переліку доступних договорів" Інструкції користувача, що знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.

Вам необхідно звернутися до менеджера комерційного відділу та подати заявку на створення нового артикулу для даного товару.

Якщо потрібно додати артикул саме в цей договір, то даний артикул необхідно видалити із старого договору. Як це зробити детально описано в розділі «9.2. Створення нового прайс-листа» Інструкції користувача, що знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.

Вам необхідно звернутися до менеджера комерційного відділу, з яким Ви ведете переговори, укладаєте договори про співпрацю, складаєте специфікацію, прайс і тому подібне.

Вам необхідно звернутися до операторів каталогу Лістекс (в тексті помилки вказані контактні тел. і поштова адреса).

Видалення артикулу

Як це зробити детально описано в розділі інструкції "9.2. Створення нового прайс-листа". Інструкція знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.

Вам необхідно подати заявку на отримання доступу до договору. Як це зробити детально описано в розділі "6.1. Зміна Переліку доступних договорів" Інструкції користувача, що знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.

Якщо Ви не будете працювати по договору, Вам необхідно звернутися до менеджера комерційного відділу для закриття договору.

Блокування артикулу

Як це зробити детально описано в розділі інструкції "7.3. Зміна пецифікації". Інструкція знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.

Вам необхідно подати заявку на отримання доступу до договору. Як це зробити детально описано в розділі "6.1. Зміна Переліку доступних договорів" Інструкції користувача, що знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.

Згідно умов договору постачання, про зміну специфікації необхідно попереджати завчасно. Вказану Вами дату може змінити співробітник коммерційного відділу під час узгодження.

Статус виконання Вашої заявки Ви можете слідкувати в Особистому кабінеті, кнопка Заявки.

Прайс-лист, зміна ціни

Вам необхідно подати заявку на отримання доступу до договору. Як це зробити детально описано в розділі "6.1. Зміна Переліку доступних договорів" Інструкції користувача, що знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help. Якщо в списку доступних договорів необхідний Вам відсутній - зверніться до менеджера комерційного відділу, з яким Ви його підписували.

Переконайтеся, що Портал сумісний з браузером, яким Ви користуетеся - Chrome (версії 50 і вище), Firefox (версії 44 і вище), Opera (версії 40 і вище), MS Edge (версії 13 і вище).

За вказаним договором є ціни або заявка з цінами, які ще не застосували (заявка ще не узгоджена або ще не настала дата цін, що вказана в попередній заявці). Поки ціни не застосуються, Ви не зможете подати нові.

На сторінці Прайс-листи, Заявки на створення нового Прайс-листа. Знайдіть потрібну заявку та перегляньте по ній подробиці.

На сторінці Прайс-листи, знайдіть потрібну заявку, натисніть на її номер - в перегляді заявки натисніть Зберегти Додаткову угоду в форматі PDF. Роздрукувати прайс-лист можливо лише після його узгодження співробітником комерційного відділу. Статус заявки буде "Постачальник не надав оригінал".

Графік замовлень/постачань

Як це зробити детально описано в розділі інструкції "8.3. Зміна графіку". Інструкція знаходиться за посиланням "Допомога"

Для перенесення або пропуску поставок необхідно подати заявку на перенесення графіка. Як це зробити детально описано в розділі інструкції "8.4. Перенесення графіку". Інструкція знаходиться за посиланням "Допомога"

Вам необхідно подати заявку на отримання доступу до договору. Як це зробити детально описано в розділі "6.1. Зміна Переліку доступних договорів" Інструкції користувача, що знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.

Зверніться, будь ласка, до співробітників відділу поставок логістики

Вкажіть в коментарях до філіалу коректну кількість днів від замовлення до поставки і створюйте заявку на зміну графіка.

Згідно умов договору постачання, про зміну графіку необхідно попереджати завчасно. Якщо потрібно вибрати ранішу дату, зверніться до співробітника логістики.

Статус виконання Вашої заявки Ви можете слідкувати в Особистому кабінеті, кнопка Заявки.

Зміна логістичних даних товару

Вам необхідно подати заявку на отримання доступу до договору. Як це зробити детально описано в розділі "6.1. Зміна Переліку доступних договорів" Інструкції користувача, що знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.

Вам необхідно подати заявку на «Редагування логістичного варіанту». І в даній заявці Вам необхідно ввести нові логістичні дані. Детальна інструкція знаходиться в інструкції користувача, розділі 4.15. Редагування логістичного варіанту.

Вам необхідно звернутися до свого менеджера в компанії Фоззі

Прогнози

В рамках договірних умов доступні дані про прогнозований обсяг замовлень / продажу. Як це зробити детально описано в розділі інструкції "11.1. Прогнози продажу і замовлень". Інструкція знаходиться за посиланням "Допомога"

Замовлення

Уточніть, будь ласка, це у співробітників відділу поставок логістики.

Робота з КЕП (ЕЦП)

Для підписантів Портал створює окремий обліковий запис та тільки під цим обліковим записом буде доступний вхід в Кабінет підписанта КЕП. Переконайтеся, що перевіряєте вхід в Кабінет підписанта КЕП саме під логіном підписанта за Статутом та/або логіном підписанта за Довіреністю.

Запит підтримки