F.A.Q.

Реєстрація, логін, пароль, термін дії доступу

Контакти мають бути у Вас, або у ваших колег. Менеджер комерційного департаменту - це та особа від компанії Фоззі, з якою Ви ведете переговори, укладаєте договори про співпрацю, складаєте специфікацію, прайс тощо. Фахівець також приймає безпосередню участь в процесі підписання договору.

Заявку на реєстрацію виконують в середньому впродовж трьох робочих днів. Якщо в заявці ви зазначили, що хочете отримати доступ до договору/-ів, заявку також має погодити менеджер, з яким ви співпрацюєте по даному договору. Це може збільшити термін, який займає процес реєстрації. По завершенню на зазначену при реєстрації пошту прийде повідомлення з логіном і посиланням для встановлення пароля. Якщо пройшло більше десяти днів і повідомлення немає, переконайтеся що Ви перевіряєте ту ж поштову скриньку, адресу якої Ви зазначили при реєстрації. Перевірте папку з небажаною поштою вашого поштового клієнту. У разі відсутності листа зверніться до внутрішнього адміністратора ваших поштових систем для перевірки мережевих фільтрів на блокування листів від відправника: suppliers_mail@fozzy.ua або return_subscribe@silpo.ua.

Ключ є одноразовим та дійсним протягом 24 годин після його формування. Щоб отримати новий ключ необхідно знову звернутись до менеджера або фахівця комерційного департаменту.

Переконайтеся, що Ви заповнили всі поля, включаючи поле "Я не робот". Переконайтеся, що Ваш інтернет браузер підтримує роботу порталу. Спробуйте закрити сайт порталу, закрити інтрнет браузер, знову відкрити браузер та очистити кеш вашого браузера. Далі спробуйте заново заповнити данні у форму реєстрації. Процес реєстрації детально описаний в розділі інструкції "Процес реєстрації на сайті Порталу постачальників". Інструкція знаходиться на сторінці авторизації, за посиланням "Допомога", "Інструкція користувача".

Щоб отримати логін та пароль, Вам необхідно подати заявку на реєстрацію. Для цього скористайтесь відповідною формою, яка знаходиться за посиланням "Реєстрація", на сторінці авторизації. Після розгляду Вашого запиту, у випадку позитивного рішення, Вам на пошту буде надіслано лист з логіном та посиланням для встановлення паролю. У разі відмови в наданні Вам доступу, Ви також отримаєте сповіщення, в якому буде зазначено причину відхилення заявки.

Переконайтеся, що Ваш пароль відповідає наступним вимогам: використовуються великі і малі літери, цифри, спеціальні символи (@ # $ % & * тощо); пароль складається не менш ніж з 10-ти символів; вказаний пароль не використовувася раніше на сайті Портал постачальників. Переконайтеся, що Ваш інтернет браузер підтримує роботу порталу. Спробуйте встановити пароль та авторизуватись на іншому пристрої.

Посилання спрацьовує лише один раз та має обмежений термін дії. Переконайтеся, що Ваш інтернет браузер підтримує роботу порталу. Спробуйте створити нове посилання, за допомогою функції "Забув пароль".

Переконайтеся, що Ви перевіряєте ту ж поштову скриньку, адресу якої Ви вказали в запиті на реєстрацію. Перевірте папку з небажаною поштою вашого поштового клієнту. У разі відсутності листа зверніться до внутрішнього адміністратора ваших поштових систем для перевірки мережевих фільтрів. Листи від відправників suppliers_mail@fozzy.ua або return_subscribe@silpo.ua потрібно додати в перелік виключень

Якщо Ви забули свій логін для входу на сайт Портал постачальників, Ви маєте подати нову заявку на реєстрацію.

Переконайтеся, що Ви вводите правильний логін і пароль. Переконайтеся, що Ваш інтернет браузер підтримує роботу з сайтом Порталу постачальників. Скористайтеся будь ласка, функцією «Забув пароль». Як це зробити детально описано в розділі інструкції "Відновлення паролю". Інструкція знаходиться на сторінці авторизації, за посиланням "Допомога", "Інструкція користувача".

В цілях збереження безпеки даних можливість зміни адреси, на яку зареєстровано обліковий запис, не передбачено. Якщо у вас відсутній доступ до скриньки, вам потрібно пройти новий процес реєстрації на сайті Портал постачальників.

Для того, щоб отримати доступ до ще однієї компанії (ЄДРПОУ), Вам потрібно подати заявку на реєстрацію. В заявці вкажіть дані вашого поточного облікового запису та ЄДРПОУ компанії, до даних якої ви хочете отримати доступ. Якщо ваш запит буде погоджено, у вашому обліковому записі з'явиться потрібний доступ. В особистому кабінеті ви зможете побачити кількість днів доступу до нового ЄДРПОУ.

Для подовження терміну доступу до Порталу (доступ до ЄДРПОУ) автризуйтесь у вашому обліковому записі, перейдіть в Особистий кабінет та натисніть кнопку "Подовжити доступ до ЄДРПОУ". Ключ для подовження доступу Вам може надати менеджер або фахівець комерційного департаменту.

Упевніться, що ви подовжили доступу до ЄДРПОУ, а не встановили новий пароль. Щоб перевірити, чи подовжено доступ до Порталу (ЄДРПОУ), авторизуйтесь у вашому обліковому записі та перейдіть в особистий кабінет. Для цього наведіть вказівником миші на Ваші ПІБ в правому верхньому куті екрану та оберіть відповідний пункт з переліку, що з'явиться. Одразу під заголовком "Особистий кабінет користувача" буде відображено кількість днів доступу.

У Вас закінчився термін дії доступу до Порталу постачальників (доступ до ЄДРПОУ). Подовжити доступ Ви можете в Особистому кабінеті. Детально цей процес описано в інструкції, в розділі "Особистий кабінет користувача", в підпункті "Подовження доступу до ЄДРПОУ". Інструкція знаходиться на сторінці авторизації, за посиланням "Допомога", "Інструкція користувача". Ключ для подовження доступу Вам може надати менеджер або фахівець комерційного департаменту, з якими Ви співпрацюєте по договору.

Ключ Вам може надати менеджер або фахівець комерційного департаменту, з якими Ви співпрацюєте (укладення договору, зміна артикулів і прайсових цін).

Зайдіть на сторінку авторизації та скористайтесь функціоналом "Забув пароль". На пошту, вказану при реєстрації Вам надійде нове посилання для встановлення паролю.

Якщо Ви забули свій логін для входу на портал та не маєте доступу до пошти, яку вказували при реєстрації облікового запису, Ви маєте повторно подати заявку на реєстрацію

Ви мали отримати лист про відхилення заявки на реєстрацію, в якому зазначена причина відхилення: відхилено з питань безпеки або вказана адреса вже використовується іншим користувачем

Дане повідомлення може з'являтись з кількох причин: введено некоректний логін та/або пароль (якщо некоректний пароль введено більше 10-ти разів, обліковий запис блокується на годину); вчасно не подовжили доступ до ЄДРПОУ (раз на 180 днів) і обліковий запис було заблоковано; вчасно не оновили пароль (раз на 90 днів) і він став недійсним. Рекомендуємо почекати годину, відведену на розблокування облікового запису (якщо вводили пароль більше ніж 10 раз) та скористатись функціоналом Забув пароль для встановлення нового паролю.

Якщо Ваш поточний пароль є дійсним і ви можете авторизуватись на Порталі, перейдіть в особистий кабінет, натисніть кнопку Змінити пароль, внесіть відповідні зміни та збережіть їх. Якщо поточний пароль втрачено або сплив термін на оновлення паролю (раз на 90 днів), скористайтесь функціоналом Забув пароль на сторінці авторизації. На електронну пошту, вказану при реєстрації, надійде лист з посиланням для встановлення нового паролю.

Договір відсутній

Для отримання доступу до договору, перейдіть в розділ Договори, Додати видалити існуючий договір, поставте галочку навпроти потрібного договору та створіть заявку. Детально цей процес описано в інструкції, в розділі "6.1. Зміна Переліку доступних договорів". Якщо потрібного договору взагалі немає в переліку доступних - зверніться до менеджера комерцийного відділу (якщо договір підписано, його потрібно внести в систему).

Якщо потрібного Вам договору немає в переліку доступних, потрібно звернутись до менеджера комерцийного департаменту для того, щоб потрібний договір додали в базу.

Дочекайтеся сповіщення про виконання заявки. Оскільки заявку має погодити менеджер, з яким ви вели перемовини про підписання даного договору, для прискорення опрацювання заявки ви можете звернутись до цього менеджера. Після надходження сповіщення доступ має з'явитись впродовж 2-х годин. Щоб інформація оновилась, перезайдіть в обліковий запис та перевірте наявність доступу до договорів.

Заявку на доступ до договору має погодити менеджер комерційного відділу, який є відповідальним за даний договір. Тому Вам потрібно звернутися до менеджера з цим запитом.

Договір міг бути розділений на декілька договорів в залежності від особливостей поставки різних товарів. Скористайтеся функцією редагування списку доступних договорів для додавання інших договорів. Як це робиться детально описано в інструкції, в розділі "6.1. Зміна Переліку доступних договорів". Інструкція знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.

У Вас закінчився термін дії доступу до Порталу (доступ до ЄДРПОУ). Подовжіть його в Особистому кабінеті. Як це зробити детально описано в інструкції, в розділі "1.6. Особистий кабінет користувача". Інструкція знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help. Ключ для подовження доступу Вам може надати менеджер або фахівець комерційного департаменту.

Якщо артикул новий, або довгий час не постачався, скористайтесь функціоналом для створення нового артикулу в розділі Товари, Створити новий артикул. Детально цей процес описано в розділі "4. Модуль "Товари". Створення нового артикула" Інструкції, яка знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help. Для інших випадків використовуйте заявку на зміну прайс-листа. Перейдіть в розділ Договори, Змінити прайс-лист та слідуйте інструкції, яка викладена в розділі "9.2. Створення нового прайс - листа".

Для внесення змін в перелік філій Вам потрібно звернутись до менеджера комерційного департаменту, з яким ви співпрацюєте по договору

Створення нового артикулу

Переконайтеся, що Портал сумісний з браузером, яким Ви користуетеся - Chrome (версії 50 і вище), Firefox (версії 44 і вище), Opera (версії 40 і вище), MS Edge (версії 13 і вище). Перезапустіть інтернет браузер, авторизуйтеся на Порталі постачальників та перейдіть до етапу авторизації на ресурсі https://hub.fozzy.ua/. Коли система запитує логін/пароль для авторизації у ServiceDesk, переконайтеся, що логін вводите з доменом "OFFICEKIEV\", як вказано в інструкції. Якщо все одно у доступі відмовлено, спробуйте змінити пароль за допомогою функції «Забув пароль».

Авторизуйтесь на Порталі, перейдіть в розділ Товари, Створити новий артикул. На вкладці Задачі по заявках буде відображено перелік заявок, по яким вам потрібно внести правки. Детально процес внесення виправлень описано в розділі "4.11. Реєстр задач по заявках" Інструкції користувача, що знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.

Додавання нового товару (артикул вже створено)

Як це зробити детально описано в розділі інструкції "9.2. Створення нового прайс-листа". Інструкція знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.

Вам необхідно подати заявку на отримання доступу до договору. Як це зробити детально описано в розділі "6.1. Зміна Переліку доступних договорів" Інструкції користувача, що знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help. Якщо доступ до потрібного договору буде погоджено, перегляньте відповідь на запитання "Як додати артикул в договір".

Вам необхідно звернутися до менеджера комерційного відділу та подати заявку на створення нового артикулу для даного товару.

Дана помилка означає, що ви не зможете додати артикул в договір, оскільки він вже є в іншому вашому договорі. Якщо артикул, який Ви хочете додати в договір, довгий час не постачався в мережу, скористайтесь функціоналом для створення нового артикулу в розділі Товари, Створити новий артикул. Детально цей процес описано в розділі "4. Модуль "Товари". Створення нового артикула" Інструкції, яка знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.

Вам необхідно звернутися до менеджера комерційного департаменту, з яким Ви ведете переговори, укладаєте договори про співпрацю, складаєте специфікацію, прайс і тому подібне.

Для обраної вами групи товарів обов'язковою умовою є додавання даних по товару в каталог Listex. Для додавання даних по новинці в каталог Вам необхідно звернутись до операторів каталогу Listex (в тексті помилки вказані контактні тел. і поштова адреса).

Видалення артикулу

Для видалення артикулу з договору вам потрібно в розділі "Договори", "Змінити прайс-лист" створити заявку на зміну прайс-листа. Навпроти кожного артикулу, який ви плануєте видалити, натисніть на іконку корзини. Для решти артикулів потрібно вказати ціну, навіть якщо вона не змінилась. Потім додайте вкладення та натисніть "Створити заявку". Детально процес видалення артикулу з договору описано в розділі "9.2 Створення нового прайс-листа" Інструкції користувача, що знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help. Зверніть увагу на те, що в договорі має залишитись хоча б один артикул. Для видалення всіх артикулів з договору, Вам потрібно звернутись до менеджера комерційного департаменту, з яким ви співпрацюєте по договору.

Вам необхідно подати заявку на отримання доступу до договору. Як це зробити детально описано в розділі "6.1. Зміна Переліку доступних договорів" Інструкції користувача, що знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help. Якщо доступ до потрібного договору буде погоджено, перегляньте відповідь на запитання "Як видалити артикул з договору."

Якщо Ви не будете працювати по договору, Вам необхідно звернутися до менеджера комерційного відділу для закриття договору. Якщо плануєте продовжувати співпрацю, менеджер допоможе з видаленням артикулів з договору.

Блокування артикулу

Як це зробити детально описано в розділі інструкції "7.3. Зміна специфікації". Інструкція знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.

Вам необхідно подати заявку на отримання доступу до договору. Як це зробити детально описано в розділі "6.1. Зміна Переліку доступних договорів" Інструкції користувача, що знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help. Якщо доступ до потрібного договору буде погоджено, перегляньте відповідь на запитання "Як тимчасово заблокувати/розблокувати артикул"

Згідно умов договору постачання, про відсутність можливості виконувати поставки товарів в повному обсязі необхідно попереджати завчасно. Вказану Вами дату зможе змінити співробітник коммерційного відділу під час узгодження Вашого запиту. Для цього Вам потрібно звернутись до менеджера комерційного департаменту, з яким ви співпрацюєте по договору поставки.

Скоріш за все, Ваша заявка перебуває в процесі обробки. Статус виконання заявки Ви можете відслідковувати в розділі Заявки. Наведіть вказівник миші на ПІБ в правому верхньому куті екрану та оберіть в меню, що з'явилось, пункт Заявки. Для того, щоб знайти потрібну заявку використовуйте пошук, або фільтрацію.

Прайс-лист, зміна ціни, акційний прайс

Якщо документ очікує на підпис з Вашого боку і вам потрібно підписати його в паперовому вигляді, перейдіть в розділ Договори, Змінити прайс-лист (ціни на асортимент). В переліку "Задачі по заявках" має бути потрібна вам заявка, відкрийте її та натисніть "Зберегти Додаткову угоду в форматі PDF". При підписанні в паперовому вигляді, роздрукувати прайс-лист можливо лише після його узгодження співробітниками комерційного відділу. Статус заявки має бути "Очікування підпису постачальника". Якщо документ вже підписано і заявка в статусі "Виконано", в тому ж розділі, в нижньому лівому куті екрану розгорніть перелік "Заявки на створення нового Прайс-листа". Знайдіть в переліку потрібну заявку, відкрийте деталі заявки та натисніть "Зберегти/завантажити документ".

Вам необхідно подати заявку на отримання доступу до договору. Як це зробити детально описано в розділі "6.1. Зміна Переліку доступних договорів" Інструкції користувача, що знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help. Якщо в переліку доступних договорів відсутній необхідний Вам договір - зверніться до менеджера комерційного департаменту, з яким Ви проводили перемовини щодо його підписання.

Переконайтеся, що Портал сумісний з браузером, яким Ви користуетеся - Chrome (версії 50 і вище), Firefox (версії 44 і вище), Opera (версії 40 і вище), MS Edge (версії 13 і вище). Також впевніться, що у вас є доступ до договорів. Для цього перейдіть в розділ Договори, Додати/видалити існуючий договір та перевірте, чи встановлено галочки навпроти потрібних вам договорів. Якщо доступ відсутній, в інструкції, в розділі "6.1. Зміна Переліку доступних договорів" описано, як його отримати. Інструкція користувача знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.

За вказаним договором є ціни або заявка з цінами, які ще не застосували (заявка ще в процесі погодження, або підписання, або ще не настала дата початку дії цін, що вказані в попередній заявці). На наступний день після застосування цін по поточній заявці, ви зможете подати нову заявку.

В розділі Договори, Змінити прайс-лист (ціни на асортимент), в нижньому лівому куті екрану розгорніть перелік "Заявки на створення нового Прайс-листа". Знайдіть в переліку потрібну заявку та перегляньте деталі заявки. Зверніть увагу: в даному реєстрі відображаються тільки запити за останні три місяці.

Переглянути заявки по акційним прайс-листам ви можете в розділі Акція, Узгодження акційних цін. В нижньому лівому куті екрану розгорніть перелік "Заявки на узгодження акційних цін". З усіх питань, що стосуються акційних прайс-листів, звертайтесь до менеджера комерційного департаменту, з яким Ви співпрацюєте по договору постачання.

Графік замовлень/постачань

Як це зробити детально описано в розділі інструкції "8.3. Зміна графіку". Інструкція користувача знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.

Для перенесення або пропуску дати замовлення необхідно подати заявку на перенесення графіка. Як це зробити детально описано в розділі інструкції "8.4. Перенесення графіку". Інструкція знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.

Вам необхідно подати заявку на отримання доступу до договору. Як це зробити детально описано в розділі "6.1. Зміна Переліку доступних договорів" Інструкції користувача, що знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help. Якщо доступ до потрібного договору буде погоджено, перегляньте відповідь на запитання "Як змінити графік замовлень / поставок?"

Зверніться, будь ласка, до співробітників відділу логістики або до менеджера комерційного департаменту, з яким співпрацюєте по договору поставки.

В разі необхідності тимчасового перенесення дати поставки, вкажіть в коментарях до графіку відповідної філії коректну кількість днів від замовлення до поставки і створюйте заявку на зміну графіка.

Згідно умов договору постачання, про зміну графіку замовленнь необхідно попереджати завчасно. Якщо є потреба в більш ранньому застосуванні змін, після створення заявки зверніться до співробітників логістики. Якщо у вас немає контактів логістів, зверніться до менеджера крмерційного департаменту, з яким співпрацюєте по договору.

Скоріш за все, Ваша заявка перебуває в процесі обробки. Статус виконання заявки Ви можете відслідковувати в розділі Заявки. Наведіть вказівник миші на ПІБ в правому верхньому куті екрану та оберіть в меню, що з'явилось, пункт Заявки. Для того, щоб знайти потрібну заявку використовуйте пошук, або фільтрацію.

Зміна логістичних даних товару

Вам необхідно подати заявку на отримання доступу до договору. Як це зробити детально описано в розділі "6.1. Зміна Переліку доступних договорів" Інструкції користувача, що знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.

Вам необхідно подати заявку на «Редагування логістичного варіанту», в якій ввести нові логістичні дані. Детальний опис знаходиться в розділі 4.15. Редагування логістичного варіанту" Інструкції користувача, що знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.

Вам необхідно звернутися до свого менеджера комерційного департаменту в компанії Фоззі

Для проходження звірки (підтвердження даних) перейдіть в розділ Товари, Дані про товар. Виберіть з переліку артикулів потрібний та натисніть на нього. Відобразиться інформацію про обраний артикул. Перевірте коректність інформації, якщо всі дані правильні, натисніть кнопку Підтвердити. Детально процес описано в розділі "4.16. Підтвердження даних" Інструкції користувача, що знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.

Прогнози

Процес роботи з розділом Прогнози продажу і замовлень детально описано в розділі "11.1. Прогнози продажу і замовлень" Інструкції користувача, що знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.

Замовлення

Замовлення можуть не відображатись на Порталі постачальників, якщо при підписанні договору поставки Ви зазначили, що плануєте працювати через EDI-систему. Уточнити це Ви можете у співробітників відділу логістики.

Робота з КЕП (ЕЦП)

Для підписантів Портал створює окремий обліковий запис та тільки під цим обліковим записом буде доступний вхід в Кабінет підписанта КЕП. Переконайтеся, що перевіряєте вхід в Кабінет підписанта КЕП саме під логіном підписанта за Статутом та/або логіном підписанта за Довіреністю.

Налаштування роботи з КЕП (ЕЦП) почніть із внесення підписанта за Статутом. Детально процес подачі заявки описано в розділі 18.1. Внесення Підписанта за Статутом Інструкції, посилання на яку знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help. Також корисною буде для вас інформація, зазначена в розділі "18. Підключення до підписання документів КЕП".

Якщо Ви є підписантом за довіреністю, вам потрібно пересвідчитись що документ, який Ви шукаєте, є в переліку типів документів, доступних Вам для підписання. Якщо Ви шукаєте вже підписаний документ, потрібно скасувати фільтрацію (в кабінеті підписанта стандартне налаштування фільтрації заявок по статусу "Очікування підпису постачальника"). Для цього натисніть на кнопку "Скасувати фільтрацію".

Для коригування даних підписанта за Статутом, створіть заявку на внесення підписанта за Статутом. Детально процес подачі заявки описано в розділі 18.1. Внесення Підписанта за Статутом Інструкції, посилання на яку знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help.

Скоріш за все даний документ не входить до переліку документів, які може підписувати підписант за Довіреністю, тому задачу на підписання було направлено підписанту за Статутом. Ви можете перевірити, які типи документів доступні для підпису підписанту за Довіреністю декількома способами: - відкрити деталі запиту на внесення підписанта за довіреністю; - перелік типів документів є в бланку довіреності; - в Кабінеті підписанта є вкладка Підписанти, там можна переглянути інформацію по всім підписантам.

Впевніться, що Ви авторизовані в обліковому записі користувача, якого внесено як підписанта за Статутом/Довіреністю. Якщо обліковий запис правильний, також рекомендуємо оновити дані підписанта в системі. Для цього подайте новий запит на внесення підписанта. Детально процес створення цих запитів описано в розділах "18.1. Внесення Підписанта за Статутом" та "18.2. Внесення підписанта за Довіреністю" Інструкції, посилання на яку знаходиться у верхній частині екрану на сайті Портал постачальників при натисканні на кнопку Help. Якщо при внесенні даних підписанта ви отримуєте повідомлення про те, що дані не змінились, вам потрібно відредагувати ПІБ в особистому кабінеті. ПІБ має співпадати з даними, вказаними в особистому ключі. Процес коригування даних в базі може займати кілька годин. Для перевірки оновлення перезайдіть в обліковий запис.

Інше

Для редагування інформації по артикулу (назву, ТМ, одиниці виміру, термін придатності тощо) зверніться до співробітників комерційного департаменту

Запит підтримки